Strona Internetowa to niezbędne narzędzie przy własnym biznesie. W ciągu ostatnich lat życie zmieniło się bardzo mocno. Gdy potrzebujemy skorzystać z określonej usługi lub zakupić towar, zazwyczaj nie kierujemy swych kroków do drzwi wyjściowych z domu, ale do komputera. Większość nowoczesnych firm reklamuje się w sieci, gdzie dodatkowo można znaleźć opinie zadowolonych i mniej zachwyconych klientów, a także cennik i opis usług. Jednak aby strona zainteresowała odbiorcę, musi charakteryzować się pewnymi cechami. Jakimi?
Intuicyjna strona Internetowa
Strona internetowa, która jest nieintuicyjna, jest właściwie z góry skazana na porażkę. Jeżeli odbiorca, wchodząc na daną stronę, nie potrafi odnaleźć interesujących go informacji w ciągu kilku chwil – prawdopodobnie po prostu opuści ją i przeniesie się do konkurencji. Dlatego też warto zadbać o intuicyjną nawigację oraz rzetelny opisy zakładek.
Responsywność
Kiedyś przeglądanie stron internetowych odbywało się głównie na komputerach stacjonarnych, których monitory charakteryzowały się zbliżonym rozmiarem. W chwili obecnej, wiele osób przegląda strony internetowe na różnych urządzeniach: smartfonach, tabletach, laptopach czy notebookach. Każde z nich ma inny rozmiar ekranu, dlatego warto zadbać o responsywność strony internetowej. Dzięki temu będzie ona dopasowywała się do rozmiaru ekranu, a także wybranej przeglądarki internetowej.
Ciekawi ten temat? Przeczytaj również na temat: 5 sposobów na to, aby Twoja strona była bardziej atrakcyjna
Ciekawe treści
Nawet najlepiej zbudowana strona, która będzie pozbawiona interesujących treści, nie przykuje uwagi odbiorcy. Dlatego też warto zadbać o unikalny, merytoryczny content, który zatrzyma daną osobę na stronie choćby chwilę dłużej. Treści powinny tematycznie pasować do rodzaju prowadzonej działalności i przekazywać odbiorcy ważne informacje i porady związane z daną tematyką. W ten sposób można zainteresować potencjalnego klienta i zrobić na nim dobre wrażenie, które może przekuć się na decyzję zakupową.